.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارستاد حوادث مازندران به مسافران نوروزی
شمال نیو ز- رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با بيان اين كه در تعطيلات نوروزي امسال شاهد هيچ گونه حوادث ناگواري نبوديم با توجه به نزديكي فرا رسيدن روز طبيعت "سيزده بدر" به مسافران نوروزي توصيه كرد مواظب جنگل‌ها و مواهب طبيعي باشند.

شمال نیوز - رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با بيان اين كه در تعطيلات نوروزي امسال شاهد هيچ گونه حوادث ناگواري نبوديم با توجه به نزديكي فرا رسيدن روز طبيعت "سيزده بدر" به مسافران نوروزي توصيه كرد مواظب جنگل‌ها و مواهب طبيعي باشند. 
  
بهزاد پور محمد در گفت‌وگو با فارس عنوان كرد: از آغاز تعطيلات نوروزي تمامي اكيپ‌هاي امدادي در محورهاي استان حضور دارند و تاكنون هيچ حادثه‌اي گزارش نشده است.

وي با اشاره به اين كه روزانه 2 هزار خودروي سبك و سنگين در محورهاي استان كارهاي امدادي را انجام مي‌دهند اظهار داشت: ستادهاي تسهيلات نوروزي در 30 دستگاه اجرايي با همكاري دستگاه‌هاي مسئول تشكيل و در 50 شهر استان نيز شهرداري‌ها آماده و فعال هستند.

پورمحمد از بارش بارندگي از فردا در مازندران خبر داد و به مسافران و رانندگان توصيه كرد بعد از اطلاع از وضعيت راه‌ها مسير خود را انتخاب كنند.
رئيس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران همچنين گفت: مسافران نوروزي از تردد در كنار مسيرهاي سيل‌گير، حاشيه رودخانه‌ها و آبراه‌ها خودداري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.